Minor zoekt duurzame kleding-oplossing: ‘dat is dan 9500 liter water’

Afgelopen donderdag 29 september presenteerden studenten van de minor Marketing van duurzame oplossingen hun ideeën om consumenten eerder voor duurzame kledingconsumptie te laten kiezen. Een paar oplossingen van de studenten: laat de tweedehandswinkel minder muf ruiken, maak een Off White-achtig cool duurzaamheidslabel of maak reclameborden die de impact van nieuwe kleding op het milieu laten zien. Het […]

Het einde van de beleveniseconomie.

Of: hoe in tijden van crisis de relatie tussen klant en organisatie opeens een stuk belangrijker wordt dan de beleving van touchpoints De kranten staan er vol van. In veel sectoren is er sprake van een schrijnend personeelstekort: Schiphol heeft grote problemen om beveiligers en bagage-afhandelaren te vinden, de horeca kampt met grote personeelstekorten waardoor […]

Merk opbouwen met en voor stakeholders

Geen enkele organisatie heeft alle vereiste expertise, kennis en geloofwaardigheid in huis om goede, innovatieve oplossingen te bedenken voor de maatschappij van vandaag de dag.