Dierzaam consumeren: een stap in de goede richting
Het uiteindelijke doel: consumenten bewegen naar een duurzaam geproduceerd stukje vlees.
Merk opbouwen met en voor stakeholders
Geen enkele organisatie heeft alle vereiste expertise, kennis en geloofwaardigheid in huis om goede, innovatieve oplossingen te bedenken voor de maatschappij van vandaag de dag.
Duurzamer consumentengedrag: Recente wetenschappelijke studies
In deze vlog bespreekt Ronald Voorn van het lectoraat MCX een aantal nieuwe inzichten uit wetenschappelijke onderzoeken op het snijvlak an duurzaamheid en marketing.
Sales en Marketing werken samen voor de klant – mooi in theorie, maar hoe dan?
Sales en Marketing, inclusief Customer Service, zijn bij uitstek de functies in een organisatie die invloed hebben op het creëren van tevreden klanten.
Marketeers, pak het voortouw in de definitie van Return on Investment
Wanneer doe je het goed als marketer? Van oudsher is de primaire taak van marketing het stimuleren van verkoop, door klantwensen te identificeren en passend aanbod te creëren.