Over ons

Een betrouwbaar merk en een goede klantbeleving is de sleutel tot een positief imago, meer tevreden klanten, een hogere aanbevelingsintentie en meer omzet. Op dit moment verkennen organisaties de mogelijkheden van digitale technologie om de klantreis en klantbeleving te optimaliseren. Dit lectoraat onderzoekt de mogelijkheden om duurzame merken en een betekenisvolle klantbeleving te creëren in een steeds digitaler wordende omgeving.

Thema's

Merk & Maatschappij

De onderzoekslijn Merk & Maatschappij richt zich op de thematiek van meervoudige waardecreatie, met in het bijzonder aandacht voor duurzame proposities

Klantbeleving & Digitalisering

De onderzoekslijn Klantbeleving & Digitalisering richt zich op het vraagstuk hoe digitalisering kan bijdragen aan het positief verbeteren van de klantbeleving, waarmee we aansluiten bij de profilering van het Kenniscentrum.

Mens & Marketing Technologie

De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieen, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden.

Onderzoekers

Tijs Timmerman

Lector
Lees meer over Tijs