7x Wetenschap voor de Praktijk
Zeven inzichten van de ACR-conferentie: de nieuwste wetenschappelijke inzichten en trends in consumentengedrag en marketing.
De onderzoekslijn Merk & Maatschappij richt zich op de thematiek van meervoudige waardecreatie, met in het bijzonder aandacht voor duurzame proposities
De onderzoekslijn Klantbeleving & Digitalisering richt zich op het vraagstuk hoe digitalisering kan bijdragen aan het positief verbeteren van de klantbeleving, waarmee we aansluiten bij de profilering van het Kenniscentrum.
De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieen, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden.
Zeven inzichten van de ACR-conferentie: de nieuwste wetenschappelijke inzichten en trends in consumentengedrag en marketing.
Normen, nudges en effectieve niche: 5 principes voor het promoten van duurzaam vlees.
Om meer te weten te komen over de betalingsbereidheid van consumenten binnnen de duurzame voedselbranche is
Onlangs zagen we beelden van de enorme berg aan afgedankte kleding in noord Chili. Overproductie en