Klantbeleving & Digitalisering

Binnen deze onderzoekslijn wordt gekeken hoe organisaties digitalisering kunnen optimaliseren, zodat deze niet alleen bijdraagt aan de doelstellingen van organisaties, maar ook een positieve bijdrage levert aan de klantbeleving en een betekenisvolle relatie met de klant. De onderzoeksprojecten op het gebied van klantbeleving & digitalisering richten zich daarbij op het ontwikkelen van duurzame klantrelaties en op de mogelijkheden van personalisatie en digitalisering om de klantbeleving te verbeteren. We onderzoeken de effecten van digitalisering en personalisatie op de klantbeleving en de klantrelatie.

Meest gelezen

De Eco-Score: verduurzamen van het winkelmandje

Duurzamer boodschappen doen: veel mensen willen het, weinig mensen doen het. Hoe komt dit? Simpel gezegd

Voorproefje paper: “Public Services in Digital Transition”

Aanstaande zaterdag (17 juni 2023) presenteert Harald Pol samen met Tijs Timmerman op het AMA Frontiers in

Podcast Shaping the Future: Transparantie in AI

Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de

Impliciete associaties van klanten en de invloed hiervan op hun gedrag en beleving

Er is voortdurend sprake van een interactie tussen affectie en cognitie, tussen emotie en ratio, tussen