
Hoe kan digitalisering bij publieke dienstverleners bijdragen aan een betere klantbeleving
Consumenten vinden het belangrijk dat hun persoonlijke gegevens worden beschermd, maar doen er in
Binnen deze onderzoekslijn wordt gekeken hoe organisaties digitalisering kunnen optimaliseren, zodat deze niet alleen bijdraagt aan de doelstellingen van organisaties, maar ook een positieve bijdrage levert aan de klantbeleving en een betekenisvolle relatie met de klant. De onderzoeksprojecten op het gebied van klantbeleving & digitalisering richten zich daarbij op het ontwikkelen van duurzame klantrelaties en op de mogelijkheden van personalisatie en digitalisering om de klantbeleving te verbeteren. We onderzoeken de effecten van digitalisering en personalisatie op de klantbeleving en de klantrelatie.
Consumenten vinden het belangrijk dat hun persoonlijke gegevens worden beschermd, maar doen er in
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends
Er is voortdurend sprake van een interactie tussen affectie en cognitie, tussen emotie en