Merk & Maatschappij

Bedrijven en organisaties zijn op zoek naar hoe zij, naast het maken van winst, het beste invulling kunnen geven aan de manier waarop zij met hun merk en hun producten en diensten waarde kunnen creëren voor de maatschappij. In deze onderzoekslijn onderzoeken we hoe bedrijven een goede balans kunnen vinden tussen waarde voor de klant (customer value), waarde voor het bedrijf (brand value) en maatschappelijke waarde (public value).

Meest gelezen

Merken sluipen het geheugen in als olifantenpaadjes

Het laatste hoofdstuk van merkkroniek Brandr stond nog open voor extrapolatie naar het nu. Dit hiaat

Minor zoekt duurzame kleding-oplossing: ‘dat is dan 9500 liter water’

Afgelopen donderdag 29 september presenteerden studenten van de minor Marketing van duurzame oplossingen hun ideeën om

Reclame-interventietechnieken binnen de duurzame voedselbranche

Om meer te weten te komen over de betalingsbereidheid van consumenten binnnen de duurzame voedselbranche is

Het einde van de beleveniseconomie

Hoe in tijden van crisis de relatie tussen klant en organisatie opeens een stuk belangrijker wordt