Menswaardige Marketingtechnologie

Hoe beïnvloedt marketingtechnologie waardecreatie? Hoe kunnen marketeers menswaardige toepassingen ontwerpen en gebruiken? En hoe kan marketingtechnologie gebruikt worden om niet alleen waarde voor organisaties te creëren, maar goed te doen voor people, planet and profit?

De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieën, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden. 

Meest gelezen

Podcast Shaping the Future: Transparantie in AI

Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de

Hoe kan digitalisering bij publieke dienstverleners bijdragen aan een betere klantbeleving

Consumenten vinden het belangrijk dat hun persoonlijke gegevens worden beschermd, maar doen er in de praktijk

Marketing for humans’ sake – Betekenisvolle mens en merk relaties in digitale context

Marketing heeft jarenlang mensen vakmatig gereduceerd tot de portemonnee van anonieme, manipuleerbare groepen. Vraag is nu:

De Eco-Score: verduurzamen van het winkelmandje

Duurzamer boodschappen doen: veel mensen willen het, weinig mensen doen het. Hoe komt dit? Simpel gezegd

Berichten