
Impliciete associaties van klanten en de invloed hiervan op hun gedrag en beleving
Er is voortdurend sprake van een interactie tussen affectie en cognitie, tussen emotie en
Hoe beïnvloedt marketingtechnologie waardecreatie? Hoe kunnen marketeers menswaardige toepassingen ontwerpen en gebruiken? En hoe kan marketingtechnologie gebruikt worden om niet alleen waarde voor organisaties te creëren, maar goed te doen voor people, planet and profit?
De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieën, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden.
Er is voortdurend sprake van een interactie tussen affectie en cognitie, tussen emotie en
Normen, nudges en effectieve niche: 5 principes voor het promoten van duurzaam vlees.
Zeven inzichten van de ACR-conferentie: de nieuwste wetenschappelijke inzichten en trends in consumentengedrag en
Geen enkele organisatie heeft alle vereiste expertise, kennis en geloofwaardigheid in huis om goede,