Menswaardige Marketingtechnologie

De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieen, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden. Meer informatie over deze onderzoekslijn zal binnenkort toegevoegd worden. 

Meest gelezen

Voorproefje paper: “Public Services in Digital Transition”

Aanstaande zaterdag (17 juni 2023) presenteert Harald Pol samen met Tijs Timmerman op het AMA Frontiers

Podcast Shaping the Future: Transparantie in AI

Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de

Hoe kan digitalisering bij publieke dienstverleners bijdragen aan een betere klantbeleving

Consumenten vinden het belangrijk dat hun persoonlijke gegevens worden beschermd, maar doen er in de praktijk

Marketing for humans’ sake – Betekenisvolle mens en merk relaties in digitale context

Marketing heeft jarenlang mensen vakmatig gereduceerd tot de portemonnee van anonieme, manipuleerbare groepen. Vraag is nu:

Berichten