Meervoudige Waardecreatie

Bedrijven en organisaties zijn op zoek naar hoe zij, naast het maken van winst, het beste invulling kunnen geven aan de manier waarop zij met hun merk en hun producten en diensten waarde kunnen creëren voor de maatschappij. In deze onderzoekslijn onderzoeken we hoe bedrijven een goede balans kunnen vinden tussen waarde voor de klant (customer value), waarde voor het bedrijf (brand value) en maatschappelijke waarde (public value).

Meest gelezen

Het einde van de beleveniseconomie

Hoe in tijden van crisis de relatie tussen klant en organisatie opeens een stuk belangrijker wordt

Impliciete associaties van klanten en de invloed hiervan op hun gedrag en beleving

Er is voortdurend sprake van een interactie tussen affectie en cognitie, tussen emotie en ratio, tussen

Merk opbouwen met en voor stakeholders

Geen enkele organisatie heeft alle vereiste expertise, kennis en geloofwaardigheid in huis om goede, innovatieve oplossingen

Hoe kan digitalisering bij publieke dienstverleners bijdragen aan een betere klantbeleving

Consumenten vinden het belangrijk dat hun persoonlijke gegevens worden beschermd, maar doen er in de praktijk