
8 Dimensies van Persoonlijke Dienstverlening
Persoonlijke dienstverlening is volop in ontwikkeling, en de meeste overheidsdienstverleners zal de term “menselijke maat” niet
De onderzoekslijn Merk & Maatschappij richt zich op de thematiek van meervoudige waardecreatie, met in het bijzonder aandacht voor duurzame proposities
De onderzoekslijn Klantbeleving & Digitalisering richt zich op het vraagstuk hoe digitalisering kan bijdragen aan het positief verbeteren van de klantbeleving, waarmee we aansluiten bij de profilering van het Kenniscentrum.
De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieen, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden.
Persoonlijke dienstverlening is volop in ontwikkeling, en de meeste overheidsdienstverleners zal de term “menselijke maat” niet
In 2022 bedroeg het aandeel duurzaam voedsel in onze voedselbestedingen ongeveer 18%, terwijl de overheid juist
Zeven inzichten van de ACR-conferentie: de nieuwste wetenschappelijke inzichten en trends in consumentengedrag en marketing.
Normen, nudges en effectieve niche: 5 principes voor het promoten van duurzaam vlees.