Waarom duurzaam doen, als het makkelijk kan?
Onlangs zagen we beelden van de enorme berg aan afgedankte kleding in noord Chili. Overproductie en
De onderzoekslijn Merk & Maatschappij richt zich op de thematiek van meervoudige waardecreatie, met in het bijzonder aandacht voor duurzame proposities
De onderzoekslijn Klantbeleving & Digitalisering richt zich op het vraagstuk hoe digitalisering kan bijdragen aan het positief verbeteren van de klantbeleving, waarmee we aansluiten bij de profilering van het Kenniscentrum.
De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieen, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden.
Onlangs zagen we beelden van de enorme berg aan afgedankte kleding in noord Chili. Overproductie en
Aanstaande zaterdag (17 juni 2023) presenteert Harald Pol samen met Tijs Timmerman op het AMA Frontiers
Duurzamer boodschappen doen: veel mensen willen het, weinig mensen doen het. Hoe komt dit? Simpel gezegd
Afgelopen donderdag 29 september presenteerden studenten van de minor Marketing van duurzame oplossingen hun ideeën om