
Waardeperceptie Duurzame Voeding
In 2022 bedroeg het aandeel duurzaam voedsel in onze voedselbestedingen ongeveer 18%, terwijl de overheid juist
De onderzoekslijn Merk & Maatschappij richt zich op de thematiek van meervoudige waardecreatie, met in het bijzonder aandacht voor duurzame proposities
De onderzoekslijn Klantbeleving & Digitalisering richt zich op het vraagstuk hoe digitalisering kan bijdragen aan het positief verbeteren van de klantbeleving, waarmee we aansluiten bij de profilering van het Kenniscentrum.
De onderzoekslijn Mens & Marketing Technologie richt zich op de verantwoorde inzet van digitale technologieen, zoals Artificial Intelligence, voor marketingdoeleinden.
In 2022 bedroeg het aandeel duurzaam voedsel in onze voedselbestedingen ongeveer 18%, terwijl de overheid juist
Zeven inzichten van de ACR-conferentie: de nieuwste wetenschappelijke inzichten en trends in consumentengedrag en marketing.
Normen, nudges en effectieve niche: 5 principes voor het promoten van duurzaam vlees.
Om meer te weten te komen over de betalingsbereidheid van consumenten binnnen de duurzame voedselbranche is