Voorproefje paper: “Public Services in Digital Transition”
Aanstaande zaterdag (17 juni 2023) presenteert Harald Pol samen met Tijs Timmerman op het AMA Frontiers in Service congres de eerste versie van onze paper “Public Services in Digital Transition: the customer perspective as an accelerator for digital growth”. Voor de liefhebber alvast een klein voorproefje van ons paper.
Het einde van de beleveniseconomie
Hoe in tijden van crisis de relatie tussen klant en organisatie opeens een stuk belangrijker wordt dan de beleving van touchpoints
Marketing for humans’ sake – Betekenisvolle mens en merk relaties in digitale context
Marketing heeft jarenlang mensen vakmatig gereduceerd tot de portemonnee van anonieme, manipuleerbare groepen. Vraag is nu: wat is het model dat nodig is om uit de greep van geld te komen?
Deze marketing-lector ziet zichzelf als ideale klant voor zijn onderzoek
Op 8 juli houdt marketing-lector Tijs Timmerman zijn openbare les. Timmerman geeft de les niet alleen, maar samen met Xander Lub.
Merken sluipen het geheugen in als olifantenpaadjes
Het laatste hoofdstuk van merkkroniek Brandr stond nog open voor extrapolatie naar het nu. Dit hiaat is nu opgevuld door 22 merkdenkers.
Servicegericht onderzoeken: een nieuw perspectief om met de doelgroep te werken in eHealthprojecten
Om tot bruikbare eHealth toepassingen te komen is het betrekken van toekomstige gebruikers van belang.
Merk opbouwen met en voor stakeholders
Geen enkele organisatie heeft alle vereiste expertise, kennis en geloofwaardigheid in huis om goede, innovatieve oplossingen te bedenken voor de maatschappij van vandaag de dag.
Impliciete associaties van klanten en de invloed hiervan op hun gedrag en beleving
Er is voortdurend sprake van een interactie tussen affectie en cognitie, tussen emotie en ratio, tussen onbewust en bewust.
Sales en Marketing werken samen voor de klant – mooi in theorie, maar hoe dan?
Sales en Marketing, inclusief Customer Service, zijn bij uitstek de functies in een organisatie die invloed hebben op het creëren van tevreden klanten.
Hoe kan digitalisering bij publieke dienstverleners bijdragen aan een betere klantbeleving
Consumenten vinden het belangrijk dat hun persoonlijke gegevens worden beschermd, maar doen er in de praktijk vrij weinig aan.