Voorproefje paper: “Public Services in Digital Transition”

Aanstaande zaterdag (17 juni 2023) presenteert Harald Pol samen met Tijs Timmerman op het AMA Frontiers in Service congres de eerste versie van onze paper “Public Services in Digital Transition: the customer perspective as an accelerator for digital growth”. Voor de liefhebber alvast een klein voorproefje van ons paper.
De Eco-Score: verduurzamen van het winkelmandje

Duurzamer boodschappen doen: veel mensen willen het, weinig mensen doen het. Hoe komt dit? Simpel gezegd zit er een kloof tussen mensen hun waarden en hun daadwerkelijk gedrag. Een mogelijke oplossing om deze kloof te dichten is effectieve communicatie over de duurzaamheid van producten.
Podcast Shaping the Future: Transparantie in AI

Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat een DDMA commissielid in gesprek met een gast-expert uit de digitale marketingwereld.
Impliciete associaties van klanten en de invloed hiervan op hun gedrag en beleving

Er is voortdurend sprake van een interactie tussen affectie en cognitie, tussen emotie en ratio, tussen onbewust en bewust.
Hoe kan digitalisering bij publieke dienstverleners bijdragen aan een betere klantbeleving

Consumenten vinden het belangrijk dat hun persoonlijke gegevens worden beschermd, maar doen er in de praktijk vrij weinig aan.